maandag 16 juni 2014

Er is er een jarig........

Deze keer leek het mij een goed idee een deel van mijn verjaardag te vieren met een schilderparty.
Taartjes, zoutjes, sapjes, rosé en een heleboel verf en kwasten. Yes !

 
Helaas kon niet iedereen komen, maar wij wisten dat er ook in Bergschenhoek in de schuren zou worden meegeleefd.
 
 
Een van mijn vriendinnen maakte ter plekke een heerlijke schuimtaart. Met één kaarsje erop ( niet helemaal de juiste weergave, maar wel heel lief ).
 
 
Zelf bakte ik er ook wat van. Wat een zachte onderlaag, wat een vruchtenmelange en wat een overvloedige slagroom op de top.
Later bleek het ook een heel serieus beeld van mijn leeftijd te zijn.
Dan wordt de betekenis van de slagroom breder.
 
 
Op het einde van de middag gingen we helemaal los. Een collectief schilderij, dat wilde ik als cadeau. Om de minuut lieten we elkaar iets toevoegen en zeg nou zelf: Is het niet feestelijk ?
Is het niet hartelijk gefeliciteerd ?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten