zondag 17 januari 2016

Nieuwe start tennisseizoen bij TVO.

De belofte van het KNMI dat het een aantal dagen mooi droog en zonnig weer zou zijn stemde mij hoopvol. 
Eindelijk in 2016 weer eens tennissen op het warm oranje veld van TVO.
Laat het nu vannacht voor het eerst weer eens gevroren hebben en ja, dan ziet het park er zo uit.
Alleen wat stuitermogelijkheden bij het achterhek, maar verder.........
Dan maar even naar binnen. 
Nu had ik iets vernomen van een verbouwing en het moet gezegd: dat was zichtbaar. Er kon eindelijk gedanst worden in ons clubhuis.
Wat mij verder onmiddellijk opviel was dat de toiletpotten verwijderd waren. En vervangen door kruiwagens. Een slim idee.
Het douchen kon in de andere hoek, waar een gieter met lauw water stond.
Nu nog een behangetje op de muren.....................het zag er in ieder geval stevig aangepakt uit.
Al die hinderlijke beklemmende wandjes waren eindelijk afgevoerd in een container.
Buiten gekomen werd ik mij pas bewust van de nieuwe toiletten, die zo waren opgesteld, dat je bij drukte kon afhangen. Er was er een voor de heren en een voor de dames.
En zeer geémancipeerd. Voor beiden is hetzelfde aantal vierkante meters beschikbaar en beiden beschikken over dezelfde mogelijkheden.
Daarnaast is er een mogelijkheid tot douchen per lichaamsdeel.
 Mooi, zolang je maar niet van het water drinkt.
Ach, zo komen we samen de winter vast wel door.
Tenslotte is het uitzicht vanuit de toiletten gewoon weergaloos mooi.

Henk van der Veen, TVO, 17-01-2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten