zondag 2 maart 2014

Rotterdam, Antwerpen, Moskou.

Het is zaterdagochtend 1 maart als ik in de auto stap.
Doel van mijn reis: Antwerpen, het weerzien van dierbare vrienden en het meewerken aan een drietal familieopstellingen.
Een groep mooie mensen o.l.v. R. die het mogelijk maakt dat er inzicht, helderheid, acceptatie en heling kan ontstaan in de ingebrachte familiale probleemstellingen.
Ik werk daar graag aan mee.
 
In de pauze fluisterde A. in mijn oor: We gaan vanavond naar Moskou, ga je mee ?
Dat leek mij een hele reis, zo aan het einde van de dag, maar zie Moskou lag deze keer  twee straten verder om de hoek.

 
We waren er gelukkig vroeg. In Moskou kan het heel druk zijn, vooral op zaterdagavond. De menukaart hadden we eigenlijk niet nodig, want als ik hier ben wil ik maar één ding:
Vlaams stoofvlees met frieten en witlofsalade.
En een pintje erbij.
 
 
En na een serie goede gesprekken was het weer tijd om terug te reizen.
Deze keer naar Steenbergen, waar ik mij op zondag zou gaan overgeven aan het enten van fruitbomen.
En dat is weer iets heel anders.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten