zondag 8 september 2013

Mijn expositie in het Gezondheidscentrum Ommoord.

EXPOSITIE
 
Vanaf donderdag 5 september 2013 tot 5 januari 2014 exposeer ik met 24 schilderijen in het Gezondheidscentrum Ommoord aan de Briandplaats 15 in Rotterdam.
 
 
Mijn werk hangt in de gangen en de fitnessruimte van de afdeling Fysiotherapie ( begane grond ).
 
 
De expositie is te bezoeken tijdens de openingstijden:
maandag, dinsdag, vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur
en op woensdag, donderdag van 08.00 tot 21.00 uur.
 
 
Sommige schilderijen bevinden zich in de behandelkamers.
Deze zijn niet vrij toegankelijk.
 
 
Het werk dat ik hier exposeer komt deels uit creatief-therapeutische workshops, deels zijn ze geïnspireerd door een vorm van dansexpressie zoals die ontwikkeld is door Gabrielle Roth: de 5 ritmes.
 
Ik werk voornamelijk met acrylverf, houtskool en gouache. Ook maak ik collages, waarbij bestaand werk getransformeerd wordt tot een nieuw beeld, met een nieuwe betekenis.
 
 
Welkom.
 
Voor informatie over verkoop en verhuur van schilderijen, workshops en coaching kunt u contact opnemen via de email hhvdveen@planet.nl of telefonisch 010-4.21.75.71.
 
Wilt u meer weten over mijn levens- en werkvisie, kijk dan op
U kunt u ook aanmelden voor de 4 maandelijkse nieuwsbrief.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten