woensdag 6 december 2017

Jaap is 90 jaar

Jaap is 90 jaar.

Vrijdagochtend vierde Jaap zijn op handen zijnde 90ste verjaardag samen met de zwemgroep in de Zevenkampse Ring. Een mooie gelegenheid om hem te feliciteren en toe te zingen.
Met dank aan Olga van de Wolga lukte het ook deze keer weer om een toepasslijk meezinglied te maken.

o o Japie
Als jij niet van mij houdt
dan spring ik in het zwembad
en Jaap dat is zo koud
met jou wil ik een baantje zwemmen
Heel hard en dan ook weer remmen
o o Japie
als jij niet van mij houdt
dan spring ik in het zwembad
en Jaap dat is zo koud ! 


Ja, onze Jaap is 90 jaar
Hoe krijgt hij dat toch voor elkaar
ik zal het hem eens vragen
ja fietsen met gebogen stuur
3 borrels na het middaguur
kan ouderdom vertragen.

 Refrein.


Ja Jaap is een overwinteraar
sinds Indiƫ is dat niet raar
hij houdt van zonnige stranden
hij loopt met Bep daar hand in hand
te treuzelen in het warme zand
Ja daar kan hij echt landen.

Refrein:


Ja Jaap verliet de Zevenkamp
die badhokjes vond hij een ramp
hij zwemt nu bij de buren
op dinsdag zoeken wij hem op
en dat vindt hij natuurlijk top
Met leuke dames om naar te gluren 

En dat niet alleen !





                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten