dinsdag 18 oktober 2022

On the move....................Orion 2012 - 2015.

 On the Move Orion. 2012- 2015.

Na onze mantra- in- concert- avond, afgelopen vrijdag,  zitten we gezellig met een stemband-cooldown rond de tafel in de fraai gerenoveerde Naaigarenfabriek aan de Turfkade in Gouda. Dat op zich is niet bijzonder. Wel dat wij allen , Erik, Henk, Marjolijn, Loeki en Eugenie ooit samen dansten in Orion. Dansexpressie: de 5 ritmes ( vloeiend, staccato, chaos, lyrisch en stilte ) van Gabrielle Roth. Onder leiding van Ron Hagendoorn. Sommigen van ons doen dat nog. Alleen niet meer in het prachtige Orion.

Omdat dit net samenviel met het ordenen van mijn blogs en beeldend werk besloot ik in de "kelders" van mijn creaties te gaan kijken. In deze periode maakte ik tweewekelijks een installatie die betrekking had op het thema van de avond. Daarbij moet ook gezegd worden dat ik wel weer iets nieuws aan de muur wilde in de kleinste, schoonste kamer van mijn appartement. En daar vond ik materiaal dat goed in te lijsten was:



 Ja, ook in mijn kleinste kamer wordt volop bewogen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten