vrijdag 28 oktober 2022

Kleine deukjes dag in Ahoy.

 Kleine deukjes dag in Ahoy.


Jaarlijks houdt Centraal Beheer Schadeverzekeringen een zgn. Kleine Deukjes Dag. En als verzekerde kun je daar gebruik van maken onder 2 voorwaarden:

1. je moet wel een deukje hebben.

2. dat deukje mag niet groter dan een 2 euro munt zijn.

En daar ik 2 deukjes had besloot ik mij aan te melden. Nu is aanmelden één, ook gaan is twee. Heb ik zin om naar Ahoy te rijden en in wat voor drukke toestand kom ik terecht. Zoiets kun je echter alleen ontdekken door te gaan en zo geschiedde.......

Het viel mee met de verkeersdrukte en eenmaal in de richting van Ahoy stonden onderweg grote lichtborden om de kleine deukjes op de goede plaats te laten komen. Bij de poort buiten werd ik hartelijk ontvangen. In eerste instantie werd mijn Q code niet herkend en erkend, maar met wat oponthoud mocht ik toch door.

 
 

Overal langs de route stonden blije jonge centraal beheerders die mij toewuifden en richting gaven aan mijn leven op dat moment. Rechts stonden tientallen auto's van schadebedrijven. Allemaal opgetrommeld voor mijn mini-deukjes. Ik werd een grote hal ingeleid die vol stond met auto's , schadeherstellers, kraampjes, ballonnen en er speelde zelfs een bandje.


Bij nr. C16 mocht ik mijn auto achterlaten ( wel in de buurt blijven.....en het dient gezegd: alles ging razendsnel. De CB meneer zette een schijnwerper op mijn zijdeur en motorkap. Vervolgens deed hij dingen die mij aan een goochelaar deden denken en zie: probleem opgelost.

Ik kreeg bij aankomst een consumptiebon voor een kopje koffie met een warm saucijzenbroodje of appelflap. 


Echt tijd om te consumeren kreeg ik echter niet: mijn deukjes verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik bedankte de hersteller en installeerde mijn koffie en broodje in de auto om buiten te consumeren. Tussendoor pikte ik nog een pretpakket mee, waarin prettige zaken voor een schadevrije auto. Mooi opgelost.

 

De koffie was nog heet, mijn broodje warm en dus snelde ik naar de Oude Maas om er daar ter plekke van te genieten. Het viel mij wel op dat er zoveel kleine deukjes in het water zaten.

Centraal Beheer bedankt.

P.S. nu niet de premie verhogen a.u.b.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten