zondag 29 september 2019

sefac erasmus mc

 Sefac Erasmus MC.

Ik werd uitgenodigd voor een cursus / wetenschappelijk experiment mindfullnes.

Dat gebeurde op de bovenste etage van het Erasmus MC. In een kleine ruimte met een grote groep onder leiding van een vrouw, die ik kende uit Blanchefosse. Zij had een assistent met wie ik op het einde een conflict kreeg omdat ik vond dat hij de energievelden van de groepsleden niet respecteerde of liet respecteren. Na een gesprek werd de sfeer milder.

De sfeer was soms niet veil;ig en een vrouw was zeer bang. Dat werd niet gesignaleerd. In trof haar bij de ingang en wilde absoluut niet naar binnen, naar huis. Ze durfde niet te bellen en vroeg mij het te melden. Ik praatte nog op haar in ( blijkbaar vertrouwde ze mij ). Toen ik dat bij de assistente meldde wilde die het overnemen, maar dat liet ik niet gebeuren en stapte naar de eindverantwoordelijke.

De vrouw is goed thuisgekomen en nooit meer geweest.

Ik had een buddy uit Bleiswijk. Dat was gezellig. Daarna nooit meer gezien.








 Het uitzicht was weergaloos.

Later ging Albert er ook aan meedoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten