zondag 31 maart 2013

Quantum Life in Schipluiden.

Vanochtend ben ik naar Schipluiden gereisd. In het complex "Op Hodenpijl" is een centrum voor bewustwording en aanverwante zaken. Optredens van artiesten, lezingen, een wereldwinkel, een biologische groentehandel, etc.
Ook is er een mooie grote serre waar - met uitzicht op het land - gegeten en gedronken kan worden.
 
 
Voor de concerten en de exposities wordt gebruik gemaakt van de voormalige katholieke kerk. Het altaar is het podium. De kruisweg is vervangen door kunstwerken.
Een opmerkelijke metamorfose.
                                             
 
Ik kom hier voor de lezing over Quantum Life.
Deze vindt plaats in de - echt - oude pastorie.
Daar worden we meegenomen op een wetenschappelijk onderbouwde reis die het hart als grootste goed ziet.
 
Inhoudelijk schrijf ik hier over op mijn andere blog: www.deverwonderingvanhetbeeld.blogspot.com
 
De opkomst was groot te noemen voor een Paasochtend. De presentator A. - een vitaal ogende oudere heer - vertelde op een onderhoudende manier en nam ons mee in een tweetal oefeningen ter bevordering van ons welzijn.
Waarvoor dank.
 
 
Na afloop ben ik nog even over het complex gewandeld. En had een uiterst vriendelijke ontmoeting met een ezel met - dat was merkbaar - een groot hart. 
En dat schept een band.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten