donderdag 3 juli 2014

Fruitige zomerdans in Orion.

Door omstandigheden ging het creatieve proces voor "het altaar van de dans" niet zoals gebruikelijk. Enigszins gehinderd door ontbrekende informatie en tijd besloot ik toch in ieder geval "iets" te doen.
En met wat palmbladeren, kwasten, verf en een oud anatomieboek kwam ik al een heel eind.
 

 
 
 
 
Ik werd er enthousiast van: dynamisch vrij met de kwast en een bijpassend anatomisch gebeuren.
Ik zag er allemaal kleding bij die afgelegd was, strand, surfplanken, zomer, zon, leven.
 R. de dansdocent had echter iets heel anders in zijn hoofd. Qua kleur paste het wel, maar de rest vond hij wat te "luchtig".
 Hij wilde iets met veel fruit op een altaar en S. "der dritte im Bunde" zag vooral zonnebloemen.
 
Het compromis pakte uiteindelijk heel mooi uit.
 
 
Zo was er het grote altaar met fruit, tomaatjes en zonnebloemen.
Hier mocht vrij van gesnoept worden.

 
En er was een klein altaar met zoals zichtbaar mijn eerste creatie op het gebied van zomerjurkjes. Hier mocht vrij besteld worden.
Dat gaf veel vreugdevolle reacties.
Menig danseres had er belangstelling voor.

 
En wat te denken van mijn glitterbroekjes en t-hirts.
 
 
Niet alleen voor, maar ook naast de boxen werd heftig bewogen.
 
 
Het werd een fantastische dansavond met tussen de 40 en 50 dansers en Rons muziek draaide tot in de kleine uurtjes ( in dit geval 21.30 uur ). Daarna was er afscheid in en met de kring, thee, sap en een goed gesprek.
Het was weer mooi geweest.
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten