maandag 24 juni 2013

Ik boetseer weer.

De afgelopen week heb ik enige tijd doorgebracht in het pottenbakkersatelier "de Vuurdoorn". Ik had in een kleiïge bui een aantal broden gekocht en die lagen mij in de bergruimte toe te glimlachen met: "Kneed ons", "Geef ons vorm".
Dat echter is wat lastig op mijn huidige woonlocatie.
 
En nu lag er het aanbod van M. en A. het atelier te gebruiken.
Inderdaad op deze plek waar buiten de vakanties wekelijks vele vaardige handen de klei in gaan kon ik mij wel bevinden. Nu nog de inspiratie ( heb eigenlijk alles al eens gedaan ).
Die kwam geleidelijk ( niet teveel ineens willen, maar het idee laten groeien.
En zo kwam ik tot het bovenstaande en het volgende:
Het is een begin en ik heb nog een week. Benieuwd waar ik bij uitkom.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten