maandag 16 februari 2015

In de Wolken.

Ja, dat was wel even vreemd op zondagmiddag. Ik was op mijn gemak op de Welbergsedijk aan het fietsen , toen er ineens een vliegtuig landde. Zo dichtbij had ik dat nog nooit gezien.
 Ik vond het zelfs een beetje eng en wilde zo snel mogelijk naar huis fietsen. En tegelijkertijd was ik ook nieuwsgierig en bleef ik omkijken.
 Gelukkig was oma in de buurt en die vertelde dat het te maken had met een Carnavalsoptocht.
En deze keer ging of hing iedereen in de wolken.
 Ik zette mijn fiets aan de kant en vroeg aan de piloot of ik mee mocht vliegen. Hij was stoer en lief en ja hoor ik mocht instappen en zo kon ik vanuit de lucht naar iedereen zwaaien.
 En zo vlogen we voort over de Welbergsedijk. Af en toe kwam er een wolkje voorbij.
 Ineens was daar een engel met gouden vleugels: ik kreeg een hemels snoepje van haar.
Nu had mijn broertje verteld dat er hier de vorige keer huisjes waren met veel ballonnen. Eerst geloofde ik hem niet, maar nu weet ik wat hij bedoelde.
Na een tijdje had ik het wel gezien in het vliegtuig. De motor ronkte nogal en er was een ander meisje dat graag in de wolken wilde zijn. Ik was toe aan iets nieuws.
Ineens was daar een stewardess die vroeg of ik ook eens in een helikopter wilde vliegen. Dat leek me wel wat en het werd tijdens de vlucht steeds leuker.........
 Deze piloot was wel heel erg tof en hij zag er zo mooi uit. Nog nooit heb ik zo genoten, misschien werd ik zelfs een beetje...........................in de wolken.
Eenmaal thuis was ik helemaal niet moe en heb ik samen met opa over de daken gelopen en door de schoorsteen gekropen. Wel tien keer. Dat was heel spannend en leuk. Er zijn geen foto's van omdat de fotograaf niet meedurfde. Die heeft dus wat gemist.

Daarna aten we heel veel boontjes en yoghurt en ging ik lekker slapen om te dromen van een reis in een helikopter met die leuke piloot.
In de wolken zal ik maar zeggen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten